enmammasfunderingar

Snabba kast

Publicerad 2012-08-02 15:20:11 i Allmänt,

Oj nu vänder det snabbt i svängarna må jag säga.
HIttade ett hus i samma kommun men dock i en annan ort så det blir ändå att barnen får byta skola/dagis men vi kommer hålla oss kvar i samma kommun vilket känns bra även om det inte är lika nära till skolan som det är just nu. Dock får vi närmare till våra jobb och det är alltid skönt att veta att man snabbt kan ta sig hem när barnen behöver oss.
 
Huset är verkligen tipp topp på bilderna, en bra tomt, vedbod, lekstuga och det bästa av allt ett inglasat uterum med golvvärme :-)
Samt nyrenoverat kök, hur skönt är inte det, slippa den dyra biten.
 
 
 Snyggt va?!
 
 
Får hoppas att det känns lika bra när vi ska på visning den 12/8, och förhoppningsvis så är det ingen som lägger bud innan, men jag har pratat med mäklaren idag och han har fått mina uppgifter så han hör av sig om det skulle vara så att någon budar innan visning.
 
Idag fick jag nya krafter till städning, nu ska jag hålla efter så blir det inte lika jobbigt när det väl ska städas inför visning etc, jag gjorde ett riktigt grov jobb i båda badrummen. Fattar inte att det blir så skitigt, usch.
Älsklingen tog köket, tack för det.
 
Har börjat tänka på allt som ska göras inför fotografering och visning, ojoj vad vi kommer plocka bort saker som inte riktigt passar in och som kan kännas rörigt.
Vi har en del kvar från renovering som inte heller är klart som vi måste fixa klart innan.
Trist att man hittade huset nu och inte förra veckan, nu åker vi på semester och kommer hem dagen innan det är visning på huset så att fixa hinner vi inte nu, vi får göra så mycket vi orkar efter jobb och på kommande helger.
 
Nu ska jag fortsätta packa och plocka ihop.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela