enmammasfunderingar

Snart julafton

Publicerad 2012-12-19 18:04:54 i Allmänt,

Och här inne har det saknas uppdatering må jag säga, jag har haft fullt upp och har fortfarande men nu tar jag mig tid en stund.
 
5 oktober skrev vi papper på vårt drömhus :-)
Huset ligger i en annan kommun men vi har varit och hälsat på förskolan och allt känns toppen.
Läget är bra, nära busshållsplats närhet till skola/förskola samt även till Ica, för hur många gånger har man inte glömt handla något eller man kanske får oväntat besök och inte har kaffebröd att bjuda på, då är det bara att traska iväg i 2min *underbart*
 
Huset är enplan med källare.
Övre plan:
  • 3st sovrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Tvättstuga med groventré
  • Badrum och 2st toaletter
  • Klk

Nedre plan:

  • Bastu
  • Dusch/toalett
  • Allrum på 50kvm
  • sovrum som går att göra om till 2st sovrum
  • 2st förråd

Ska bli väldigt skönt att få bra med extra utrymmen för det saknas verkligen där vi bor just nu.

Vi flyttar den 28-29/12 så jag kan säga att det just nu är lite stressigt och känns hela tiden som att det är något som vi missat?

Har iaf allt klart inför julafton, i år ska vi vara hemma hos mina föräldrar vilket blir skönt då man kan komma iväg en stund för att sen vara hemma och packa och fixa.

Vi är sen lediga från 29/12-13/1 underbart att få hinna packa upp allt i lugn och ro och samtidigt ska vi ha inskolning med barnen så de får en bra start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela