enmammasfunderingar

Bo kvar

Publicerad 2012-09-04 19:31:06 i Allmänt,

Ja lika tråkigt som rubriken lyder så verkar det som vi måste bo kvar, vill inte vill inte vill inte :-(
Jag som var inställd på att få flytta att få slippa se tvätten när jag duschar att få min egna tvättstuga och ett extra tv-rum.
Allt känns bara skit och jag skulle bara vilja skrika ut min ilska så jävla arg är jag oxå.
 
Det har varit sammanlagt 20par/familjer på visning eller 18 om man räknar bort två grannar. Känns jävligt surt att en enda lagt bud av 18.
Mäklaren sa att 8 hoppat av, men resten då??? Skulle vilja höra vad han säger när han ringer runt. Haha nu vill jag få det att det är fel på mäklaren, han kommer ju bli arg när vi inte vill slutföra affären men det är upp till honom. Jag sätter mig inte i situationen att jag hamnar på gatan, då kan jag lika gärna bo kvar.
 
Jävla piss rent ut sagt är så arg och besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela